Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Просто свърши ресурсът на двигателя. Шапка му свалям за издръжливостта, като знам в какво състояние го купих и какъв терор му беше упражнен последните близо четири години (особено от жена ми). Особено в планината тая кола я карахме като за последно И като се има предвид, че по родопски пътища вървя ежеседмично, а лятото ежедневно... пак много издържа
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
      Просто свърши ресурсът на двигателя. Шапка му свалям за издръжливостта, като знам в какво състояние го купих и какъв терор му беше упражнен последните близо четири години (особено от жена ми). Особено в планината тая кола я карахме като за последно И като се има предвид, че по родопски пътища вървя ежеседмично, а лятото ежедневно... пак много издържа
      Аз ти свалям шапка за трезвото мнение.
      Щото иначе масово си купуваме коли на реални 150 000 км за по 3-4 бона и искаме да се пенсионираме с тях.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • Колеги някой мерил е колко е съпротивлението на подгрева на предното стъкло? Аз го замерих на моето стъкло и е 2,3 МЕГА ома. Нещо ми се вижда прекалено много.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
          Колеги някой мерил е колко е съпротивлението на подгрева на предното стъкло? Аз го замерих на моето стъкло и е 2,3 МЕГА ома. Нещо ми се вижда прекалено много.
          Не може да бъде толкова. Трябва да е от порядъка на максимум няколко десетки ома. Явно при теб има прекъсване и мериш съпротивлението на влагата.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Не ми казвайте, че имам подгрев на предното стъкло и аз не знам ...
            sigpic
            Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
            Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

            Comment


            • Като отваряме приказки за предали се двигатели, искам да питам на колко километра са вашите белисими.Моята е на 412...км. и оня ден успешно ни докара до Германия(Франкфурт),натоварена до откат.По километраж сме минали 2144км за 26 часа, като в Румъния ни се взе акъла, както на нас така и на нея.Понеже е много „оправено“ между Алксандрия и Тимишоара, само там имам 144 км, навъртяни през ноща и в страшен дъжд да търсим къде е пътя и то по пътища, дето като се сетя какви бяха, направо ми иде да побеснея.Вчера колата е пристигнала по живо по здраво в Линдау ,това са още почти 500 км изминат път.Лично аз като я карах не съм вдигал повече от 190км/ч, защото тя така си беше вирнала муцуната, че според мен нямаше никаква аеродинамика,но 180-190 си ги поддържа без проблеми.По път ми се случиха следните проблеми,след наливане на течност за чистачки в Плевен на бенз.Еко нещо стана на пръскалките и до Германия работеха на случаен принцип, т.е. не точно винаги когато на мен ми се искаше.В Румъния в следствие минаване по „супер“пътища се разскърца нещо отзад, като си помисля че може да е втулка на задния носач направо ми се скапва настроението(задницата съм я правил при ферариста и си беше много добре но явно румънския път и е дошъл в повече).Печката ми пак отказа.В БГ работеше а сутринта във Франкфурт не щя да се обади,вадих слагах предпазители но нямаше резултат.Започна да губи антифриз за целия път около 0,5л (от средата слезе до долната черта на казанчето).Ами това бяха проблемите.Разхода по борд комп. беше 6,1 а по резервоар пълно-пълно 5,8/100,на масло абсолютно никакъв.Като цяло съм много доволен от колата.Тръгнахме в страшен дъжд който през ноща в Румъния се превърна в потоп,после Унгария -слънце и супер път,след това Австрия леко започна да вали сняг,странно защо там не чакат да минат 3 дена а на практика с първата снежинка видяхме и камиона който беше почнал вече да хвърля химикали и то на чистия асфалт...Германия отначало беше хубаво времето но после почна адска снежна фъртуна и въпреки това никой не се ограничи да кара по леко...По настоящем колата става германска поданичка и ще видим как ще продълви историята.
              Last edited by balev64; d.m.y г., 11:41.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Alfaro76 Покажи съобщение
                Не ми казвайте, че имам подгрев на предното стъкло и аз не знам ...
                Това е екстра заложена във всички 166-ци,като извадена букса.Фабрично е само при високия клас оборудване на бензинките.Разбира се може да им изключения за фабрично но аз не съм чул и виждал.Освен разбира се в последствие да е сменяно стъклото с такова което има подгрев.По спомен в Кобра е 500лв. джамчето с реотани

                Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                В Румъния в следствие минаване по „супер“пътища се разскърца нещо отзад, като си помисля че може да е втулка на задния носач направо ми се скапва настроението(задницата съм я правил при ферариста и си беше много добре но явно румънския път и е дошъл в повече).
                Полиуретановите тампони не издържат на 166-те.Не знам кога ще го осъзнаете.
                Last edited by Linkestis; d.m.y г., 12:04.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • [QUOTE=Linkestis;1177977]Това е екстра заложена във всички 166-ци,като извадена букса.Фабрично е само при високия клас оборудване на бензинките.Разбира се може да им изключения за фабрично но аз не съм чул и виждал.Освен разбира се в последствие да е сменяно стъклото с такова което има подгрев.По спомен в Кобра е 500лв. джамчето с реотани

                  Благодаря ти за отговора
                  май се изложих, ама беше ново за мен
                  sigpic
                  Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
                  Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

                  Comment


                  • Не си се изложил...на мен не ми е казал дядо ми я...
                    То и подгрев е силно казано..топли чистачките
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Не може да бъде толкова. Трябва да е от порядъка на максимум няколко десетки ома. Явно при теб има прекъсване и мериш съпротивлението на влагата.

                      Да, явно е прекъснало защото не се топи стъклото, но ми стана интересно от къде е това голямо съпротивление.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        За втори път чувам за предал се дизел.Единия маховик които съм виждал разпаднал се беше този на Пинко.Пак на двигател тази година като твоя.
                        То малко като оня виц за компютрите и компотите се получи. Не било маховик, а колянов вал, и не се разпаднал, ами се счупил на две парчета.

                        Фактите са следните: двигателя е 1,9 жтд 116 к.с., коляновия вал се счупи на две парчета малко след Белград, но все пак колата успя да стигне до Милано, като под 1500-2000 оборота нямаше налягане на маслото, та я карах с повечко газ. Над 2000 об/мин лампата си угасваше. Е, чукаше доста силно, ама те дизелите си чукат... В Милано реших да не я мъча повече и я качих на един автовоз до България... и си взех рентакар (Гранде Пунто 1.3 ЖТД), за да стигна до Женева.

                        След разглобяването се оказа фабричен дефект (шупла) на коляновия вал, която е издържала на напъна при серийната мощност от 116 к.с. (и явно кроткото каране на предишния собственик), но не понесе чипосването до над 160 коня/380 Нм и последвалото яко газиране по магистралите на Сърбия.









                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                          То малко като оня виц за компютрите и компотите се получи. Не било маховик, а колянов вал, и не се разпаднал, ами се счупил на две парчета.

                          Фактите са следните: двигателя е 1,9 жтд 116 к.с., коляновия вал се счупи на две парчета малко след Белград, но все пак колата успя да стигне до Милано, като под 1500-2000 оборота нямаше налягане на маслото, та я карах с повечко газ. Над 2000 об/мин лампата си угасваше. Е, чукаше доста силно, ама те дизелите си чукат... В Милано реших да не я мъча повече и я качих на един автовоз до България... и си взех рентакар (Гранде Пунто 1.3 ЖТД), за да стигна до Женева.

                          След разглобяването се оказа фабричен дефект (шупла) на коляновия вал, която е издържала на напъна при серийната мощност от 116 к.с. (и явно кроткото каране на предишния собственик), но не понесе чипосването до над 160 коня/380 Нм и последвалото яко газиране по магистралите на Сърбия.
                          Направо грандиозно!
                          Как разбрахте, че причината за счупването е била шупла?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                            То малко като оня виц за компютрите и компотите се получи.....
                            Тъй,тъй...допуснал съм грешка в писането
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • Някой гледал ли е тази 166? http://www.cars.bg/u670950
                              Video meliora proboque deteriora sequor.

                              Comment


                              • По-скоро въпроса е:
                                Има ли някой който не я е гледал?
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X